سوالات متداوال
1397/9/5 دوشنبه
گیگالیب
کتابخانه دیجیتالی گیگالیب

.

اطلاعیه فعال‌سازی کتابخانه دیجیتالی گیگالیب

 

 

با توجه به نیاز اعضای محترم علمی، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه به دریافت متن کامل مقاله و کتاب‌های لاتین جهت پژوهش، تحقیق و تولید علم این معاونت دسترسی به 200 پایگاه علمی معتبر را، به دو طریق زیر مهیا نموده است.

 با استفاده از نام و رمز کاربری :  در این روش کلیه اعضای علمی دانشگاه می‌توانند از طریق نشانی زیر از این پایگاه‌‌های علمی استفاده نمایند :

http://gigalib.org

که در آن سقف دریافت در هر دوره 15 مقاله می‌باشد که بعد از اتمام سقف در هر زمان، 15 مقاله بعدی بلافاصله فعال می‌گردد. در این خصوص لازم به یادآوری است، اعضای علمی برای اطلاع از نام و رمز کاربری، پست الکترونیکی خود را بررسی و یا در ساعات 9 الی 12 روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره 22485208-021 (سرکار خانم هدایتی) تماس حاصل نمایند.

بدون استفاده از نام و رمز کاربری : در این روش کلیه اعضای علمی و دانشجویان دانشگاه در محل ساختمان استان، مرکز، واحد، مرکز تحصیلات تکمیلی و سازمان مرکزی (که امکان اتصال به اینترنت جهانی را دارند) می‌توانند از طریق نشانی زیر از این پایگاه‌‌های علمی استفاده نمایند :

http://gigalib.org/ip

همچنین استفاده از این پایگاه‌های علمی بدون پرداخت هزینه از طرف اعضای علمی و دانشجویان دانشگاه است و جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دسترسی، آدرس و راهنمای استفاده از این سامانه به قسمت پایگاه‌ علمی درگاه اصلی دانشگاه مراجعه نمایید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر